Follow on Bloglovin

Betygskala:
♥ - Inte min smak
♥ ♥ - Okej
♥ ♥ ♥ - Bra!
♥ ♥ ♥ ♥ - Väldigt bra!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ - Helt fantastisk!

Jag håller på:
Delirium by Lauren Oliver Fallen by Lauren Kate The Hunger Games by Suzanne Collins Hush, Hush by Becca Fitzpatrick Iron Fey by Julie Kagawa The Mortal Instruments by Cassandra Clare Twilight by Stephenie Meyer Vampire Academy by Richelle Mead Wicked Lovely by Melissa Marr The Cahill Witch Chronicles by Jessica Spotswood

Staten tycker om Delirium - precis som jag!


Kommentarer
Postat av: Klara
Publicerat den

Det där är så kul! Det hände mig på förra nationella i svenska när ett utdrag ur boken Ful av Scott Westerfeld var med. :)

Svar: Ja, haha så roligt när man känner igen det! :)
Nathalie


URL: http://inutienbok.blogg.se
Postat av: Julia
Publicerat den

Kul att de blandar in ungdomsböcker i Svenska nationella! Tycker att de proven kan vara ganska tråkiga annars :)

Svar: Ja, jag håller med! Flera i min klass blev intresserade av att läsa den efteråt :)
Nathalie


URL: http://whyiread.blogg.se

Lämna gärna din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0